tisdag 8 februari 2011

coocooing



skulle gärna haft en sån som på bilden men nästan samma princip är det på den jag gjorde övningen jag skrev om igår och jag känner mig så trygg och glad i min cocoon

lite många ooo men det lät så bra ;) på titeln
så det har jag gjort idag
har ej gått ut ur den än vill ej känns ljuvligt
blir så glad
känner mig som ett barn pigg glad nyfiken
vill vara kvar ett tag till i min underbara cocoon
där lager på lager lagts på som känns som ja jag hittar ej ord
känner mig på nyttfödd
kommer nog kännas mer som så då jag bestämmer mig gå ut ur denna underbara frökapsel
låter lite spaceigt det får det göra men detta var underbart
så glad det damp ner en bok i min låda som talade om att detta ska jag göra
ha en underbar kväll
blessed be
och en massa kärlek och månljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON