lördag 5 februari 2011

vårstädning



får börja med att be om ursäkt jag ej skrivit på ett tag här
men jag har huvudet fultl av mitt just nu
ungefär som
en ny början så har mina dagar varit
rensa i huvudet och i min röra i sk liv häxlivet
så jag får återkomma efter min väl behövliga pause
då jag ibland går in i mig och mitt och fixar och grejar och donar
tystnadens tid lugnets frid tänkandet tid inte tid att agera än utan ska vänta lite ännu på rätt tid för ändringar i mitt liv
håller på såm våren vakna till igen
får liv och lemmar igen
månljus och brus hörs i de stormar som rensar ut det vi måste släppa taget om och en ny början sadgas ut för oss efter dessa vindar som blåser nytt liv på vår jord igen
bless you and let her goddess light shine on you and his powers divine you
selene mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON