tisdag 15 februari 2011

Har varit lite off



beror på livet har sin lilla gång hos mig

jag har ej haft ork eller lust till något igentligen

så kan det vara ibland bara
det kommer bättre tider håller med
lilitha det är verkligen en sån tid nu som kallas time for distruction
det låter verkligen lite deppigt i min tanke

men jag tror att man nu känner man ej orkar mycket för man håller på att aändras
man gör sig av med det man ej ska ha kvar i sitt liv kan vara så mycket väl
och en del kan tom bli deprimerade då av detta
för kroppsligen och själsligen vill man ju ej ändra på sig och förändras så frågar kroppen säger så här o tar everkligen emot den säger idiot vad håller du på med nu då låt mig vara
jag ville j förändras du blir då trött lessen och tom deppig för kroppen ej hänger med
allt stannar upp man vill inget man orkar inget luften föll ur en totalt

läskigt men så är det för mig
jag har hundra nitto tusen ideer saker jag måste och borde(n)

men så händer något
man orkar inget man vill inget
det vart för mycket

mitt råd är att när det händer

gör nåt skojigt

städa era hem tro mig när det blir fint sen ny frisk luft ni släpper in oxå är så healande ;)

rena era hem med renande örter stenar,rökelser som rena med salt och salvia

dansa


sjung

busa och lek

skratta

gå ut i naturen gå en promenad

sov liten middags lur alla kan göra detta en power nap är att rekomnedera
eller så mediterar ni

börjar med en ny hobby

skriv en lista på vad ni vill och en måste lista
boka av det ni gör


städade idag min dammsugare får stå tills imorgon ser ej dammen när det är kväll så jag får göra något annat och det kommer en dag imorgon med
men jag dammsugade lite granna det är bättre än ingenting tänker jag så jag började i allafall
trots det tog emot
har även tvättat tvätt visst det blev lite sent
men natten är min trogna vän
så jag har inget emot det


även om jag är off så sker det en massa runt mig

det vart vinter igen kylan hittade mig igen som ett vitt vinter täcke
orka några veckor till känna hennes vinter täcke det får man väl lova att göra bara


jag försöker se frammåt för igentligen vill man ej se frammåt
för tiden ska ej gå för fort för vem vill bli gammal för fort?

har ej åldersnoja men tänk på den tiden då ni var små
tiden ståd stilla det gick så söligt man väntade på saker redan då man tom ville bli äldre fortare

om man hade kunnat spola tillbaka så hade jag velat det hade gått saktare på ett sett
för jag hade gärna lärt mig ite mer om livet tidigare på rätt sett
men jag hade ju ej varit den jag är om jag ej varit med om det jag var med om på ett sett
samtidigt kan man ju önska man kunde spola frammåt på vissa bitar med såklart ;)


sov gott vänner och främlingar som inte är mina vänner än
för främlingar är vänner du ej känner än

månljus och brus med vindens sus susar dem fram till er
och ger er en blåsning över er där ni ligger sover så sött och drömmer sött
som ger er ro att sova tryggt i era mjuka sängar som är varma
drömma er bort och längta er bort efter nya äventyr som väntar bakom hörnet
jiiipiii en ny dag och vad skoj jag ska hade så får man tänka och jag ska såklart tänka

fånga dagen

Selene Mångudinnan som till jorden kom som en ängel hon föll. som nu sitter vid bryggan och ser upp efter Luna som snart är full igen med sina healande krafter hon ger oss vid sin närvaro så jag sitter och väntar en stund till på dig kära Diana du vackra världsvana som tar tid på dig som riktiga drottningar gör beter du dig som den gudinnan som är drottningar av dem alla
Du Selene du som förför oss med din charm som gav mig ditt namn tack alla andra mångudinnor jag ej nu nämt vid namn men tack tack för att jag er fann <3

1 kommentar:

  1. Du skriver så otroligt klokt och VACKERT - all min kärlek !!!

    BLESSED BE <3

    SvaraRadera

CURRENT MOON