måndag 7 februari 2011

Mångudinnan tittar in hastigast



just nu håller jag på att lyssna på min kropp och dess behov
coocooing
samlar kraft energi
tänker fundelirerar lite granna på livet vad jag vill vart jag är på väg
samlar liv energi
jag hämtar jordens kraft jag fick en underbar bok idag till mig
som gav mig rådet att göra just coocooing
man gör en ritual där man samlar visulerar mediterar
att man samlar in lager på lager av mjukt tyg runt omkring mig
som är fylld av heling
kraft
energi
kärlek mm
det jag behöver

även personer o deras kärlek
gudinnor gudar man har
deras krafter egenskaper stenar
träd växter
öreter djur
allt allt o lite till
vad man än känner för
ska denna coocoing bli fylld av du är inne i allt detta i denna ägg
du sitter där och samlar kraft

underbart

så jag ska nog göra detta innan lägg dags funderat ut lite vad jag vill ha i mitt ägg
vad skalet ska vara av och mm

men de bästa är man kan åter gå till detta ägg när man vill
och vila ett slag
så det är detta jag gör

förutom ta
läsa lite
kolla lite i mina magiska verktyg spådoms verktygen om råd
det känns jätte bra det jag fått till mig från dom olika lekarna
tar till mig det rakt i mitt hjärta
som får healing av min underbara katt vän

livet är härligt det vänder jag vet det
just nu är Selene väldigt trött
jag tittar ut ser snön ramla ner
jag som såg gräset för några timmar sedan
såg Grannen fundera något i sin trädgård d'r han ståd o stirrade på sina rosor
så kom den snön ännu en sväng
tur det inte är så kallt än
det kommer väl det med

den blåsten som var här och rensade är nu borta och jag mår bättre
blir påverkad av vinden kan ej andas så starkt känner jag av den

i allafall
ska göra min coocoing snart
kanske lära mig lite mer från min nya bok
titta lite inför morgon dagen i korten kan vara en härlig avslut på en helt ok måndag

kärlek
och månljus
selene mångudinnan

2 kommentarer:

  1. YES ! bygga bo =) Rusta för näste <3

    SvaraRadera
  2. behöver ditt facebook namn så att jag kan lägga till dig. mitt är cilla fredholm. hoppas att allt är bra med dig nu. kramisar

    SvaraRadera

CURRENT MOON