onsdag 9 mars 2011

All konstnären Selene



är vaken mitt i nattens timma
inspirationen är på topp
men vilken ende ska man börja i?

Ibland så villl man så mycket så det blir pankaka av alltet
ibland kör man på i livet och man bränner sina båda ändar av ljuset vilket man inte ska
måste bromsa ner lite känner jag

nu ska jag spå mig själv och se vad som väntar på mig
på min nya väg som ramlat in framför mig
som lockat på mig ett tag men frågorna är mer än svaren jag har
nu ska vi se om jag får fram något vettigt

hoppas få lite svar på det tio tusen frågor jag nu har


magiska väsen
magiska stormar river upp en ny utsadgad väg för mig
och mitt magiska liv
börjar ta form mer och mer
nu vet jag vart jag ska ta vägen
så magiska väsen välkomnar er in i mitt kaos in i min vardag och natt
in i mitt susande och berusande
brusande
kärleksrus och annat sus
så tack alla magiska väsen
kärlekssusande er väg magiska underbara väsen

1 kommentar:

CURRENT MOON