fredag 18 mars 2011

vill oxå när jag läst mitt egna inlägg från igår



vill då oxå göra allt som jag skrev
ska göra det rena städa fixa till mitt hem
skulle lätt kunna göra det redan nu men det våre tokigt att göra det så sent på natten igentligen eller hur?

;)
kul jag fick andra till att vilja det i allafall ;) alltid något
men ska tacka Ostare tror hennes namn är så stavat?

har fått inspiration så det flödar över i mig så glad känns som jag vill ut och dansa men hos mig började det snöa dess värre just nu. :/
jag visste hon skulle komma tillbaka en sväng till med sitt täcke
men jag tänkte det var så nära ändå att få kunna gå ut att förebreda för våren får skjuta på detta ett tag till dock

sov gott kära ni

det ska jag jag har idag nämligen tittat lite på gamla bilder coh fixat lite i mitt altare det var nödvändigt
och fick till mig en del ritualer fick besök oxå av Morgana min syster från ett tidigare liv,hon delade med sig lite saker som jag själv tänkt på men hon påminde mig om dem igen så jag tog tacksamt emot lite ritualer av henne. ;) så glad för det.
var så svårt att veta om det var från ostare men såg sen vem det var som gav mig dem.tror dem bara väntade på den andra skulle berätta klart så den andra kunde prata vidare. ;) hihi busiga andeväsen gudinnor mm man har omkring sig ibland.
ostare är lik morgana men jag ser skillnad. ;)
just det har slängt gammalt med rensat lite det behövdes det med.
var vaken bra länge förra natten så jag kommer sova gott i natt.

måste skriva denna bilden ser ni så vackert hennes vingar syns i vattnet
jag fick igår fina ord av en vän som tyckte jag var en det berörde mig ;)
så då tänke jag på denna bilden jag brukar ibland sia i vattnet det gillar jag göra
sitta vid vattnet och se ut över sjön eller havet
var hos några släktingar en sommar 2008 var det där hade dem en vacker brygga där satt jag och mediterade
där sög jag in ny kraft och energi och min kropp längtar efter att få åka dit igen snart hoppas kunna åka dit igen
denna gången med min anamcara
mitt hjärta kommer tillhöra det landet för evigt även om jag bor i Sverige.
men hoppas få åka till min magiska brygga sitta där meditera titta när solen går ner känna vågornas susande doppa fötterna i vattnet och hoppa i för att ta ett dopp
sitta och titta ner i vattnet och få inspiration nya krafter och sia in om framtiden genom molnen som vattnet underbart jag kunde sitta där i timmar
då kom min släkt och undrade om de kunde sitta med mig där ute på bryggan vackra sommar kvällarna
vart så bortskämd med mat där och sov plats sån kärlek från dessa personer som bodde där som ägde detta palats liknande hus jo jag saknar dem deras vänskap den sommaren
saknar dem deras hem deras vackra brygga där jag kunde sa magiska saker i himlen som i deras sjö
kommer nog drömma om min brygga i natt


kärlek och magiska kramar er väg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON