tisdag 1 mars 2011

Tusen tack, om min grupp regler mm



Lilitha för dina ord

lite om gruppen jag har
ja jag skapade gruppen mest för dem jag känner för att ha med i gruppen
sen får man se om mer får vara med

men vill ha koll på medlemmmarna tycker det inte är ok att andra lägger till folk jag ej känner till för jag är rädd det som ej får hända är att jag som skapade gruppen ej ska ha koll på allt som skrivs

det är en himla press
för jag vill absoult inte det ska bli fel att någon kanske skriver strunt det kan lätt bli så när man ej känner alla
för tyvärr finnes det folk till allt det gör ju så

så ni som ej är med får om ni vill det själva ett val av mig lägga till mig på facebook
lära känna mig skriv komentarer hos mig min blogg här osv
fjäsk nej men för att lära känna någon kan man ju vara snäll det är en bra början anser jag! ;) inte sant!

jag vill ha koll inte att det spårar ur
och vi måste kunna bygga upp en förtroende för varandra
för det är meningen detta ska vara lite som ett covern var min tanke
även man man ej kanske ens firar högtider med andra så finner man det i denna gruppen gemenskap gemensamma ritualer meditationer att kunna anförtro sig åt andra prata öppet,inte vara rädd någon är dum det fick jag nog av i häxor i fokus
då jag i flera år försökte komma in och lära känna folket där sånt gillar jag ej
så jag ville j ha tjurskallar i min grupp ni undanbedes
i min grupp ska vi ha skoj och känna glädje kunna prata om allt utan att någon blir expert för alla är lika visst en del kanske kan mer men vi stoppar verkligen inte upp dem på pidestal inte

så jag tänkte jag vill skapa en egen grupp som är bättre helt enkelt! ;D
sen får alla ta det som dem vill jag struntar i vilket
som är det jag vill ha och behöver
jag är inte rädd för att säga det jag har erfarenhet av
då jag fick nog av behandladet av mig i den sidan
en grupp där jag kan lita på dem jag kommer nära det räcker för mig
då känns exvis häxor i fokus löjligt i jämförelse så den sidan gav jag upp för länge sedan

jag vill inte ha med allt för unga medlemmar i gruppen för jag anser man ska gå ut skolan först eller i livet ha lite lärdom av livet
men annars är vi i gruppen redan blandade åldrar
annars är alla välkomna dem som håller
sig inom ramen vs som jag anser är vett och etikett man pratar ej om det som skrivs i gruppen för det är bara mellan oss
och tar eget ansvar gillar jag ej att ni bryter reglerna är dum mot någon så tar jag bort den personen direkt för jag accepterar inte sådant betende!

ville bara skriva detta så att ingen kan missförstå
för regler måste man nog ha för att det ska funka
nya medlemmar går genom mig

eftersom jag leder denna gruppen själv så
måste jag sätta regler

Månljus Selene Mångudinnan

uppdaterat:
jag vill ej såra någon med mina ord mina egna erfarenheter har varit av denna arten
att ha ett mål att bli en bra grupp stärker självkänslan
i min blogg är rak på sak
ingen vet vem jag är jag är fri
ingen som behöver trycka ner mig om det ej passar någon annan vissa är såna hesmka dem bara bryr sig om sig själva inte jag inte jag har för stort hjärta att ej dela med mig av den för i mitt hjärta bor många
ingen ska sätta sig på mig som jag så mången gången varit med om
för jag säger vad jag tycker och vad jag har för erfarenheter jag är ingen professor har inga betyg på jag kan
jag är bara jag och det räcker ej för alla alltid
det tar en stark teje som ett hot fattar ej varför jag har alltid fått kämpa för att visa bevisa jag är trött på det så här får ni läsa raka saker av mig
jag är ärlig säger raka saker det har få ingen förstålse för för det kan uppfattas som jag vet allt vilket jag ej gör
jag är nybörjare men mången liv har man levat
att ha en grupp som funkar är mitt mål då mina erfarenheter på många sidor inte visat dem har koll vilket jag tycker är oaceptabelt ,man går med kappan efter vinden
håller om dem som tror dem är något vad då för dem kan mer är äldre?
jag har levt många liv räcker ej den kusnkapen någonstanns om jag ej har fina betyg att skryta med
sjuk värld vi lever i så jag är rätt så trött på detta folk som sätter sig på pidestaler
som tror dem kan men dem kommer förlora det för egot äter upp det
man ska vara så som man vill bli bemött
att jag är rak på sak betyder jag är trött på detta man säger en sak men menar en annan
stå för det ni tycker inte backa
var den ni är
var ärliga mot er själva i allafall
att ha en grupp ex som jag startade
är svår tung sak att bära
jag är ej perfeckt för rollen kanske jag tagit vatten över huvdet
men jag kämpar på
och jag är tacksam för den förtroende jag får och fått av dem som är med
männsikan lär sig av misstag så även jag har fått göra
men det värsta jag vet när någon anan bestämmer denna är bättre än alla andra
jag är ingen har länge varit ingen
men jag är någon som skriver vad jag får till mig känner
försöker nå ut
inte såra få er att tänka till vakan
många där ute har osynlig mobbning mot andra
för att
dem ej kan skriva
FÖR dem är sjuka exvis i någon sjukdom som gör livet lite anvorlundare för dem
har ej bra med pengar
har ej status erfarenhet bra betyg
har utländst påbrå mm
är lite kort tjock smal
alla som är udda får ofast massa skit rent ut sagt
är så trött på det
så tog saken i egna händer
bestämde jag ska skriva om då så är i blogg form eller tom bok form det märks
trött på detta den tysta mobbningen som sker över allt
jag har aldrig passat in någonstanns
men igentligen varöfrt skulle jag velat hitta såna vänner som ingen livserfarenhet har inget djup har ingen försåelse för andra har heller

att spec det västa brottet säga fula saker osanna saker om mina vänner det är nog det värsta

en av mina vänner fick mycket skit kanske mer än jag på den sidan jag nämde
för folk ej kan med att en ärlig själ jobbat upp sig i denna branchen
och sen sprida lögner och skit mången gången om det är ej ok
så jag gav upp om dem personerna
vet nu dem var rädda fegt att hoppa på både mig personligen som
min vän

men jag vet ju vem min vän är och jag vet hon har kommit längre än dom där som försökt smutsa ner hennes framgång
och jag vet jag jobbat upp mig i mitt liv
en dag så sitter dessa patetiska själar att läsa mina böcker eller tom min blogg och önskar dem var mina vänner

det är ju som bekant som man bäddar får man ligga

man kan komma hur långt som helst bara man tror
ja ända till månen arbetsförmedlningen sa det till mig det gjorde mig arg jag vill ej till månen (jag fick mångudinnans istället och månen är min vän så jag kan sitta här och titta på henne.)
jag vill bara nå ut jag vill hjälpa jag vill förändra fatta inget mer
dem bara gapade
men så är det ju med sånt folk med
tänker man pengar kommer man inte längre än så
skrattar

pengar är ej allt
jag klarar mig
jag vet jag kan tjäna massor pengar i det jag kan men jag vill bara ha ett hem
kunna få plats med mina saker och ting
sen får vi se hur långt selene kommer i sin väg
kanske mina drömmar om att skriva böcker
hålla kurser jaa hålla kurser för det finns så många som lurar folk där ute min dåliga erfarenhet med
att jobba att bli någon
det är det jag vill
jag vill vara en hjälte

som Lisa Nichols i hennes underbara bok oavsett vad som händer 9 steg till att leva livet du älskar

jag ska ta dem stegen bli mer förstonde för såna som sabbar som spottat på en som sett ner på mig
jag skulle aldrig sätta mig på en pidestal
för jag är som du inget mer men jag är bara jag
detta är då jag
rak på sak
ärlig
stark
har fått kämpa
levt länge levt varit med om mycket erfarenheter så jag kan skriva 30böcker om oilka saker bara lätt
inget skryt sanningen
ingen tävlan eller nåt

oavsett vad som händer
så ska jag vara jag
och följa det jag känner ser och känner


massa kärlek väl mött någonstanns i mitten av världen i Sverige =)
Er Selene Mångudinnan

3 kommentarer:

  1. Suveränt skrivet... Å tack själv... Tack för att du startade denna gruppen och att man fick vara en som varit med från början. Tycker du gör ett strålande arbete med att hålla gruppen levande...

    Bra med dessa regler...det visar ju att det är en seriös grupp vi är medlemmar i.

    Tack för att du finns, vackra mångudinna...

    Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Blev tipsad av vår gemensamma häxsyster Lilitha om din sida och din blogg. Håller med dig fullständigt i det du skriver, bra skrivet. Förresten Lisa Nichols...hon är väl en av medskribenterna i Rhonda Byrnes bok The secret, eller hur? En helt underbar människa som verkligen gör en glad...:)
    Ta hand om dig, häxsyster...nu ska jag läsa vidare på din blogg.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!! mån syster :)
    Jag vill så gärna vara med i din grupp!!
    om det går ??

    Kram/Månstråle

    SvaraRadera

CURRENT MOON