måndag 7 mars 2011

Fick uppleva rening och healing idag!




(här kommer ett långt inlägg så läs gärna om ni orkar plöja er igenom allt,ev konstigt! ;) fniss)

av min kära gud som tittade in har känt hans närvaro men ej fattat kanske det varit han men nu förstår jag allt!
Han skäller på mig att inte låta folk påverka mig för dem är betydelselösa i jämförelse med mig tydligen så det tackar jag för att han visar sådant förtroende för mig.skrattar
vilka roliga ord man får höra ibland

Han blåser nytt liv nu hos mig och det är verkligen storm väder här men jag vet han blåser bort allt som går trögt nu för mig och ger mig kraft förnyad kraft men han säger healingen han gjort inte kommer göra mig pigg direkt utan om några dagar
vi får väl se kära vän min gud om du har rätt för just nu är jag färdig för att gå at lägga mig färdig att gå i ide jag är så trött i själen kroppen känns som jag fått stryk av livet självt som jag faktiskt har fått i så många liv stryk i kroppen och själen pga det lärdommar jag lärt mig inte varit dem enklaste att lära.
man lär sig inget av enkelthet man lär sig av att leva.
livetsvägar är inte alltid dem enklaste då man väljer att vara med om händelser som påverkar hela ens resterande liv!

enkla liv är dem då man inte behöver göra något och då är man oxå en ny själ
man har inga sjukdommar
inga problem med pengar eller något annat heller i sig

dem som väljer hårdare liv lär sig mer dem har levat många liv men väljer jobbiga erfarenheter för att just lära sig mera och komma längre med sin kunskap.

dem väljer ibland hemska sjukdommar eller sjukdommar i sig att vara sjuk mycket
att bli misshandlade eller utsatthet
att vara med om att bli mobbade
mm mm you name it

när man levt ett hårt liv får man komma till andevärlden ofast då så trött så man ej kan orkar gå tillbaka till ett liv fort utan man måste läkas på andra sidan
då går man oxå in i något som heter coocing
(det är ungefär som det jag själv gjort/gör men man går in i något för at det ska läka en som ett ägg eller kokong. ,sylvia Brown har jag lärt mig detta ifrån.hennes ena bok.)

jag hoppas jag slipper gå igenom coocing då jag levat klart mitt liv som Sylvia oxå hoppades för det min känsla gör nog ont att gå igenom
tänk er själva komma till ljuset vara fylld av små hål smuts sår som påverkat dig men det blir så pga livet man vrit med om kanske ej så konstigt man känner sig trött då man verkligen levat

jag har levt många liv gammal själ har sagt det många gånger
men ändå väljer man jobbiga liv man är klok som gör det
dum enligt andra
men man lär sig inget av enkelhet

boken jag läser är läkande samtidigt svår
Lisas ord är läkande och att jobba med hennes övningar ger en en hel del om man säger så

har tagit lite break från den ett slag då livet kom i mellan tror man inte kan göra dessa övningar för fort
ddet får ej gå för fort
det får ta tid för det är som att forma kroppen ens skal det tar tid det med som dessa muskler så får det ta tid
att skala av sig ett lager och komma närmare sig själv det är tufft för nakna sanningen är ju så rakt på så ärligt man bara kan se sig själv
då man är oxå ärlig mot en själv

min healing min gud gjorde gjorde mig snurrig
han bokstavligen blåste allt dåligt ur mig bort från min aura från mina chackran han satte igång dem snurrandes och vibrerande friska och fullt glänsande igen
men det tog en hel del klart det gör det
så är det med healing först blir man trött sen blir man bättre
men det kommer nog ej kännas mer än trötthet ett par dagar får se när det vänder
nu vill jag gå och lägga mig
får se om jag tar till en powernap
jag får inse mina begränsningar
och tillåta mig själv att bara vara en männsika som vet hur mycket hon orkar och borde orka
inte lätt då man ej kan se på sig själv med en väns ögon som säger andas
ta tid till dig
vila dig
hämta kraft
man borde var sin egna vän och inte säga
jag borde jag ska jag måste
jag ska borde och måste
nu måste jag ta hand om mig
och mitt komma ifrån detta mående som gör mer illa än nytta
som gör mig halv
men snart kanske jag kan känna mig normalare igen
men jag kommer nog bli sjuk jag vet alla tecken och jag känner mig själv rätt bra
så vila sova och bort med becillerna som håller på att få fotfäste
kanske jag blir sjuk men efter det blir det bra igen
kämpar emot jag vill ej vara liggandes i sängen
och jag ska vara frisk

hoppas healingen hjälpte hjälper mig fort
så jag kan börja med vårens förebredelser
mina egna vår beredelser
inför Ostara
ska göra något då om jag mår bra för min egen skull
det blir nog bra
allt blir nog som det skall med livet
med mysterierna
med allt man får se och uppleva
snart är jag tillbaka igen och mig själv igen


med vindens fart min gud spolar rent och förebreder en ny väg för mig
äntligen syns gräset lite igen
jag hämtade kraft från den
precis som den ska växa ska så även jag
ta mig fram genom det mörka till det ljusa igen
fri
andas
ler

och känna mig hel igen

min andra halva vilar
och kommer snart ur dvalan medans den andra redan är uppe och vandrar leker och dansar
alla har vi två sidor
beror på vem man ger näring till
min längtan är och dansar och leker
men min kropp är i dvala än
när dem är tillsammans på samma tanke så blir det nog hela jag leker och dansar snart igen
det är så livet är
små steg frammåt elefant kliv bakåt
svårt att ändras svårt att föränadras
rådslor osäkra ben går man frammåt i myrsteg på

många sår många år
tack guden du som helade mig
renade mig
så min själ och kropp kan dansa igen tillsammans
mina båda sidor sammarbetar så dem blir ett igen till slut
en sak i taget viskar kroppen
själen säger jag vill dansa åter igen leka sväva fram på lätta ben
så blir det en dag men den dagen är inte här än

healande tankar till er och massa kärlek
månljus Selene Mångudinnan

1 kommentar:

  1. Du skriver så vackert, det går på djupet av min själ.
    Tack för du delar med dig.
    Önskar dig snar bättring, glöm inte vila...:)
    Kram!

    SvaraRadera

CURRENT MOON