lördag 5 mars 2011

Min träff med mina vättar!



Jag träffade på mina vättar en natt då jag bodde i en lägenhet för så många år sen är det nu

De kom det var små tjuriga för då höll jag och min familj på med renovering i köket vilket dem inte tyckte om

eftersom jag varit mer öppen än resten av familjen hela mitt liv så kom dem till mig givetvis och förde sin beklagan :D *S*

De kom och kastade vatten på mig mitt i natten så jag vart genom blöt för att väcka mig
jag vart sur och mest iriterad för jag hade ju bett dem om lov så de skulle få ett finare kök å familjens vägar detta räckte inte dem lät mig inte sova dem fortsatte med sitt kastande av vattnet

tillslut efter 5g säkerligen så fick jag nog jag såg hur dem balanserade på varandra för att nå upp det hade en hink och det ramlade när jag satte mig upp
det vart så chockade då jag skrek. -låt mig vara jag dammsugar upp er
givetvis så hade jag ej kunnat dammsuga upp dem för dem var 30-45cm långa vad jag tyckte mig ana trots det hade dem svårt att nå mig i min säng.
men dem sprang sin kos och besvärade ej mig mera

jag trodde det var en dröm men det var ju svalt ute det var vår det var ej sommarhetta så jag undrade varför jag var så blöt på morgonen och varför jag hade dammsugare brevid mig på golvet nårga meter ifrån mig? kanske har jag tom hämtat den för att få sova ifred för detta verkligen hände.

men jag vet ju det är sant för det är ju min berättelse ;)

och jag har besök av en numera och han och jag är goda vänner
tror han hängde med mig i flytten hit till mitt hus elelr har alltid hängt med mig och är med mig ännu.
nämnde jag att jag tror på smurfar och annat för han visar sig blå då han är glad med små alv öron kanske är det en dröm alltsammans men jag är så glad att denna lilla husvätte hängde med mig ibland känns det som han sitter och tittar på mig sitter på min bröstkorg med en söt hatt och tittar på mig som jag våre någon han är lite smått förälskad i men bara dem nätter jag sover själv då min anam cara sover brevid mig verkar han mest sur men jag tror nog han tittar till mig och älskar mig och mitt sälskap som jag älskar hans.

vad våre livet i all sin glans om fantasin ej fanns eller dessa väsen vi får träffa på?
tråkigt tror jag

kramar om detta var då min lilla historia jag ville dela med mig av.

Selene Mångudinnan som aldrig kommer sluta tro för jag har sett och levat så länge gammal själ många saker fått se i många liv och många kommande med
Måneljus och brus susande viskande släpp mig in bruset vill in nya energier dig vill möta vågar du så får du se vågar du släppa in så får du se men bara du tror tror på att i världen finnes saker som är svåra att se men konsten är att tro och att våga se det osynliga det vackra i det som är osynligt men synligt för några få utvalda för
i magins värld i feernas värld dem och andra små vackra magiska väsen dem finnes men ibland måste man tro och släppa tvivlet och se med barnaögon igen

bless you all childrens of the earth and sky bless you all to see her goddes divnine and mystic creatures bless you all to have belive to se beyond the seings to se and feel them around you all the time bless you who you are to be the one you are the star you are always so light
goddes and mystic blessings from an fairy heart

1 kommentar:

  1. Vilken härlig historia du delar med dig av..:) Och jag håller med dig, ett liv utan fantasi eller den magi som vi vet finns omkring oss, måste vara väldigt tråkigt. Jag tycker synd om dem människor som kommit så långt bort från det magiska i livet.
    Ta hand om dig, vännen.
    Kram!

    SvaraRadera

CURRENT MOON