torsdag 10 mars 2011

Känner mig hel igen!men varför bär jag på denna jackan för,har denna mask ibland?



känner mig hel igen
eller är på väg
musik är kärlek för själen
meditation är kärlek för hjärtat och kroppen
det är väl mina mediciner för att få mig må bra orka lite till

fick kontackt med en kompis guide idag
det är alltid skoj att få besök av andra med inte bara tjocka släkten
hon kommer till mig med för att ge råd råd är ju bra
det gillar jag och uppskattar jag XD glad för det och så tacksam
då jag vet mina kort verktyg hjälpte mig igår gav mig hur goda råd som helst
dock så känner jag jag fått svar till kanske andra saker ej det jag just nu säkte så jag vet ej vad jag ska testa på för att få dem svaren jag behöver?

vad mer ger mig något jsut nu förutom jag känner någon vakande vid min sida hela tiden
,det är inget fel i det rätt så mysigt är det måste jag säga
även om jag känner mig hel igen och på rätt väg
så vet jag att det kan så fort ändras så jag får bara hålla mig i skinnet
bara se till att tillåta mig ha dåliga som bra dagar
så är livet upp och ner ner och opp
att erkänna så här öppet jag har dåliga dagar jag inte mår för bra är stort för mig det
för min egen skull

känner mig hel men vet jag ej är så än
boken jag jobbar på är en god vän och fiende för det väcker så mycket i mig
hur ska jag förklara för andra en bok får mig att må dåligt samtidigt som det är nödvändigt för at kunna gå vidare?
inte alla förstår det
hoppas ni som läser förstår kanske läser ni med en bok som ger er saker som Lisa Nichols bok förändrat mitt liv mina tankar men att erkänna för sig själv
det är jobbigt saker man går igenom i övningarna
har läst hela boken men tänker lite redan nu innan jag gör övningarna helt fullt ut är på första övningarna ännu men jag tar bitar ur varje övning från olika kapitel och jobbar på och agerandet tänkandet
det tar nog sin tid
känns som jag verkligen tränar mina muskler att jag tar av mig min jacka
varför bör jag på min jacka för?
varför behöver jag några extra kilo och bära på?
det är det jag frågar mig som Lisa hon skrev hon hade fått barn
hon hade jobbat hårt inte haft tid att träna och motinoera för att hon jobbade så hårt
hon hade det jobbigt hon blev slagen och mobbad så hon la på sig mer och mer extra kilon för det var hennes jacka hennes skydd
så jag måste fråga mig själv varför jag bär några kilo extra och det vet jag svaret på låter som Lisas ord där med

jag har min jacka med extra kilon för att
jag skäms
för jag är rädd
för att jag har ej haft tiden till motionera ingen ursäkt men så har det varit
jag är en allkonstnär jobbar konstiga tider
mina dygn är nätter ofast därför jag bloggar på kvällar och nätter eller tidigt på morgonen
jag har min jacka av extra kilon för jag är lat oxå det vet jag erkänner det här tom men ingen vet vem jag är kanske någon men det är vår hemlighet ;)

i allafall jag har denan jackan pga tidigare livserfarenheter som jag ej tänker nämna här så mycket om bara detta
jag blev misshandlad och illa behandlad av någon jag älskade
psykikst misshandlad oxå i många års tid
jag har haft det tjejer ofast har farliga ätstörningar
jag har varit utsatt för en hel del saker som mobbning som barn ungdom och vuxen
av vuxna och lärare och barn
jag har farit illa jag har sett en hel del
jag har nog sett och varit med om mer än dem flesta har
då jag var 20år hade jag levt klart mitt liv pga så många upplevelser i mitt liv
jag kunde gå och dö mitt liv var klart kändes det som jag har gjort mitt finito
tur jag överlevde den deprisionen och mer väntade
mer helvete
trodde dom 20 första åren skulle vara en piece of cake men
det var det ej så ja jag vet varför jag bär min jacka
tunga extra kilon
låt mig va!!!!!!!!!!
Så kom dem till skydd försvar
livserfarenheter lathet rädslor
den personen som misshandlade mig hotade mig länge och stalkade mig ganska så länge
efteråt så jag har fått fly från min hemby flyttat bort från minnen
byggt upp mitt liv men på säkert avstånd från minnen från mannens som slog från skit pratet från allt

så min jacka min mask mitt kamoflage har hjälpt mig komma till toppen ska komma ännu längre
min mask att dra till för att orka med livet i all sin glans
men livet är inte en rosen dans i alla ära och glans
min mask är byggd av erfarenheter är mitt skydd
den är byggd av styrka igentligen igent skydd utan en mask av styrka att ta till
för att orka med helt enkelt i sin enkelhet
kommit på att
det är oxå dags för mig att dra vidare i livet
jag och min anamcara vi ska flytta
börja om starta på ny kula
bort fårn oförstånde familj framförallt
har fått utstå en hel del då min anamcara kom till mig då detta med denna mannen pågick
så skrämdes hela hans familj upp pga mig pga mannen som jagade mig
var det så farligt?
nja han försökte döda mig en gång slog mig många gånger psykade ner mig under många års tid sen jag var så ung och naiv och blind
mår jag ok nu?
jag mår som man mår det tar tid
jag väntar på att få byta namn få börja om
leva ifred och i lugn jag behöver det jag är för gammal för att leva som jag gjort
måste rota ner mig
hitta ett hem, få leva lugnt med nu med återhämtning från livet mitt

och att
få göra det jag vill
och bygga upp det jag kan
det är det jag gör nu
vara allkonstnär
och jag tror mina återhämtningsmuskler tränas och min kropps muskler likaså på samma gång så jag kan hitta min form igen känna jag ej behöver ha den där jackan på mig mer
känna mig älskad det gör jag ibland ser jag folk tittar
oförstånde dem lever sina enkla liv det hde ej klarat en dag i mitt liv jag väljer dag åt dem och det hade ej pallat bära på allt minnen och sår
jo jag är stark uthärdad
jag vet vem jag är idag
jag blev ej som jag skulle pga alltet utan jag blev den jag är pga det jag sett lärt mig långa vägen levt sett kännt
jobbiga saker set varit med om
förra året var en av dem jobbigaste för mig och min anamcara
han blev jätte sjuk han höll på at dö ifrån mig
det var jobbigt att hitta tillbaka men det gjorde vi och är nu starkare än någonsin
min livs kärlek har stått vid min sida hjälpt mig så jag hjälpte han glämde bort mig själv förra året
så jag måste nog återhämta mig efter det med nu detta året
det är lite för mycket som sker tycker jag
mitt liv är inte enkelt ,inget speciellt
inget liv är lätt
men ingen vill leva och vara med om så mycket jag varit med om
jag kan skriva x antal böcker om mitt liv i enkelhet
inget skryt ingenting bara sanningen
så healande och läkande att få skriva att få se någon läser kanske jag ger någon något då vet jag
det var värt varje tår varje smärta varje sår varje år i mitt liv hittills det jag sett på det goda och onda om det kan hjälpa en annan så vet jag det var värt den långa vägen till hit jag är idag
att få hjälpa andra för mig är mitt sett att läka växa och känna jag är värdefull
jag hoppas ni fortsätter och följer min blogg =)

att få vara sann mot sig själv att få vara den man är önskar nog vi oss alla,att passa in någonstanns
jag har aldrig passat in jag har aldrig hört till ,ens passat in någonstanns
jag har velat kunna vara den jag är nu vet jag det
och jag är stolt över min resa,hit jag kommit och vem jag är idag
så att jag är sann mot mig själv och jobbar med mig själv mina minnen ,detta gör mig till en bra person för jag gör det för att läka för att må bättre
jag kämpar på med mitt
som ni med ert
och vi är hjältar
låt ingen annan säga du är betydelselös
för du är värd att leva det liv du vill
så hur vill ni leva?
har ni en dröm?
har ni en jacka som jag?
var ärliga jobba på kämpa på ni kan nå dit ni vill och slippa er jacka med
kanske det ej är som ett skal kanske det är annat skal ni bär eller något annat?

läs boken jag skrivit om tidigare jobba med era liv för det är bara ni själv som kan bestämma om ni vill ändra er ,leva ett bättre liv
ja jag vill säga denna boken ger mig det absolut
bättre liv men stora kliv frammåt på en ny väg som kommit för min skull
med hjälp o stöd från vänner kommer jag hur långt som helst
och med mina erfarenheter i botten come an life is a bitch but im a witch come on i dont give a shit life is only a witch for me now days
ja jag blandar engelska för jag är sån
kom igen livet ge mig en match kom igen livet kom igen
jag har bara blivit starkare det jag utstått
och det kan ingen ta ifrån mig

jag känner mig hel igen och det har jag ej gjort på bra länge eller på god väg att bli hel igen
äntligen är här!

goddes blessings and mystical powers of light
goods healing and streinght
to you beautiful hearts out there
love and light this blessed night
Selene Moonlight Moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON