fredag 11 mars 2011

Fick beröm av en nära vän idag.



(bilden är står för en personlig symbol för mig och tarot bägaren är det ju samt livets flöde det ska flöda ur den,den ska fyllas med bra saker inte över med dåliga saker samt så ska man nog se på bägaren som halv fullt inte halv tomt.och så är den för mig en symbol för firandet skålandet så skål på er och livet självt!)

Han sa jag ska forsätta med boken läsandet och mitt egna skrivande av uppgifterna
men göra det i min takt inte stressa fram resultat
det känns bra ha en sån god vän som stöttar tror jag hittat min kompis där som ska stötta mig genom denna bokens resa
äntligen en som förstår

nu ska jag snart lägga mig mångudinnan Selene är slutkörd

Bless you all

moonlight your way blessed ones

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON