lördag 5 mars 2011

Skriver funderar läser och funderar, bearbetar!



bilden är till er alla söta rara tack för ni finns vad våre livet i all sin glans om ni inte där fanns! ;)

skriver och funderar läser och bearbetar!
Ja så ser det ut mitt tråkiga liv tråkigt och tråkigt är det inte givetvis men har hittat denna boken och kände ja nu eller aldrig tar bitar men kör på så mycket jag orkar och kan.

Här händer inte mycket meer nu har gått in i böckernas värld och i min egna lilla värld
kommer skriva lite inlägg då jag känner för det men annars kommer det nog ej skrivas så mycket.

skriver däremot med det jag jobbar med från boken.
Nu gäller det hitta någon pepp kompis som oxå läser boken som man kan prata med som peppar mig.
en dag i taget ett steg frammåt tjoohooo guden och gudinnan skadar ej den som tror tjoohooo snor typ Lisas ord men gör dem till mina egna.Guden och gudinnan finns vid min sida ger mig styrka tjooohooo.. ;)

mystic greatings Selene Moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON