måndag 21 mars 2011

Min Ostara!



Den var underbart magisk
gjorde inget speciellt idag igentligen men jag mediterade kände av henne vackra ostare
kändes spec då jag hörde min gud blåsa i fullstorm utanför antar han jobbar för mig än med att blåsa bort all stagnation och tröghet kanske i mitt liv det behövs

mediterade och kände hennes vackra sång hennes hymmande inför välkomnandet av våren
snön är nästan borta här nu igen
det är varmare ute nu på kvällen med även natten är mildare dagen likaså
härligt
jag såg henne dansa plocka fram lite små vårtecken oxå
hon sjöng och for fram på lätta ben det kändes härligt
hon hade en vårig bukett i sitt blonda hår som är full av hennes underbara lockar
hon sprang fram och där hon gick smälte snön under henne
ja hon var en magisk syn hur hårt hon faktiskt jobbar för att våren ska komma hur hon hjälper naturen
helt underbart att få känna se detta
tack för du visat dig för mig och öppnat upp mina ögon för våren mer

hoppas er dag varit lika underbar som min
kärlek och massa
månljus er väg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON