lördag 12 mars 2011

Har kommit på en underbar meditation.



som jag testade idag
det var så underbart det var
renande
healande
man fick energi kick
man fick verkligen renande chackran efteråt bort lite smuts från dem och lite blockeringar kändes det som så underbart var det ska ni veta

så jag ska ev spela in den
har lite planer på det
som får gå i Engelska
min dröm är ju att spela in musik och få sjunga spela in meditations cds liknande

så vi får se hur långt Selene kommer med detta nya projekt allkonstnären Selene
har allt för många planer ibland men ville bara dela med mig till er om detta!

Får be hjälpa av min anamcara anser jag med att spela in något
det kommer bli kalas måste först skriva ner detta och planera hur jag ska göra

jag gör ej detta för att
synas
bli känd
eller vara något

utan för min egen skull
det är min dröm och boken säger dem ju följa sina drömmar ska man ju göra
har redan kommit på matrial till denna cdn men jag vet ej det ligger i tanke banan än så länge som sagt ;) fniss

triquatra meditation kallar jag den för
nummer två är att man hämtar jordens energi och ljusets och samtidigt så fyller man på energi som man jordar sig som man även tar bort ev blockeringar mm
jag går igenom alla övningar hur man gör steg för steg i enkel engelska
jag tror det får bli engelska eftersom jag ej bara vill nå ut till sverige.
,dessutom låter det bättre på engelska

så jag ska lära folk att öppna sina chackran på olika sett och stänga ner sig då allt för många går öppna och blir så super trötta dem vet ej varför och det är för dem antagligen känner sig trötta för det är så öppna så dem känner av det mesta runt omkring sig

ska även lära hur man hämtar energi hur man tar bort blockeringar
alla är olika många kan ej och vill ej göra på samma sett som andra dröfr är det bra att lära att alla är olika och inte hejdar sig så fort dem här nåt konstigt som blommor som ska öppnas och stängas när dem ex ser som trafikljus!

Så jag hoppas få folk att ta sig tid till små korta meditationer med hjälp av de metoder jag använder mig av, genom att göra detta till en vana så kanske dem kan må bättre oxå.

ska göra olika sorters meditationer
även göra spår där jag förklarar det som man kan möta på som kan verka skrämmande eller tom oroa en.

för många gör cd skivor där man bara går och gör en övning
sen fattar man inte om man är öppen stäng och vad som hände oftast då jag själv vari med om det
ovasett om personen menat väl i kurser och så så tar dem inte tid personligen att fråga hur dem känner sig en del är väldigt rädda och vill aldrig göra om något liknande.

alla är olika därför ska jag på olika sett försöka ge olika versioner hur man kan meditera på

tom andningen glömmer folk bort dem vill ej känna sin mage åka in och ut vilket kan påverka man ej slappnar av

kläder oxå kan störa en

hur man sitter eller ligger

alla kanske ej kan sitta i lotus ställningen exvis.

alla är olika
vissa ser färgerna klart andra ser ingen ting men känner

vissa tycker det är förvirrande då man testar på olika meditations tekninker men jag tror man får vara lite öppen för olika sorter och inte ta så bokstavligt på vad folk säger i meditationen
vissa börjar prata om gud i vissa jag hört då stänger jag ner öronen

i min triquatra meditation ja den vänder sig kanske till wiccaner men igentligen alla
för denna jag gjorde den var så underbar den gav mig sån styrka och glädje i själ hjärta kropp

men jag ska jobba vidare på mina olika tekniker
så hoppas jag någon vill släppa ut den fram över oxå :P

skulle vilja sjunga lite oxå i de olika meditations delarna så det hör ihop,känns bra
det märks

flummeri eller vad detta är
fnissar XD

måneljus
och massa kärleks brus

Selene moongoddess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON