lördag 19 mars 2011

Städning ,lite uppdatering oxå från mina tidigare inlägg.



ja så har det sett ut får väl en utskällning av mina vänner som säger men du måste vila dig när du kan passa på
nej nu ståd detta på mitt lilla schema

städat fixat lite här hemma det behövs det med
så jag har börjat lite med min vårstädning öite av det jag skrev skedde idag kommer ske lite då och då här fram över så jag kommer vara lite upptagen med detta inte skriva här så mycket då

så här pågor nu och rensning,rening mm här hemma det behövs

bor man med många olika arter människa som djur trångt pga olika förhållanden just nu så blir det tight även för en mångudinna att känna detta är min egna sfär ofast får vi ju dela den med så många
skulle behöva ha min egna sfär lite visst har den överallt här hemma som i naturen
men ja det får bli något jag får fundera på lite

bor rörigt med kartonger just nu ja tills den dagen kommer då man är klar med allt så kan man börja rotandet
men ännu är proxessen rätt så ny så det tar nog tid innan här ska packas upp först packas ner kanske
önskar denna processen med förändringar som flytt kan ta kort tid men guden och gudinnan har inte bestämt vart jag ska ta vägen i detta avlånga land eller blir det tom flytt utomlands?

Min vän sa det vem vet så ler hon mystiskt som hon kan bara göra hon ser allt hon är så stark trygg i sina gåvor herre gud kvinnan är 60 plus min förebild klart hon vet saker
jag vet vi hängt ihop förut i tidigare liv men jag är inte så stark trygg i min tro
eller i mina gåvor min tro ingen tvekan men mina gåvor tvekar jag på
varför ja för många där ute skulle ej tro det jag ser och har sett för dem är rädda och det hänger kvar i en detta gamla tänkandet rädslan det dem kristna tog in måste jag nog nämna osäkerheten tänk om allt sett anvorlundare ut
men i och för sig så är ej hedningar pagans mm så fromma lamm heller men dess värre hr vi blivit illa drabbade pga vi går vår väg

ingen är perfeckt
jag har inget emot någon som jag sagt tidigare men jag tror det straffar sig att skada moder jords djur och natur så då kan även personer som inte gjort något bli drabbade
visst jag känner ju till vissa väljer hur dem ska leva som dö
vad man lär sig på att dö i en naturkatastrof förstår jag inte? :(
det är så lessamt
hemskt jag finner inga ord alla är inte dumma som drabbas
om man kan säga någon är dum utan okunnig kanske
idioti enligt mig att skada en annan

flå djur levande
skjuta och jaga ner tigrar andra djur
skada delfiner trumlare valar mm på det settet när är nog liksom?
vem säger ifrån?
jo moder jord her self

ikväll är det en super måne folk är rädda den gör så det blir natrukatastrofer mm?
nej det blir det ej mer än vanligt menar detta har varit normalt att månen varit nära jorden 1992 var senast det händer varken mer eller mindre men det är häftigt ändå
men naturligt

månen är magisk stark och vacker mystisk vi ska be med henne hon kommer med en hjälpande hand att lysa ge hopp för alla
även då det är mörkt så kommer hon troget till oss
hon vakar oss när vi sover
hon uppmuntrar oss att drömma
att tro
så titta upp till Luna Diana Selene ikväll
skicka en tanke till dem som behöver
kanske healande energi deras väg som farit illa är lessna sjuka mm djur som männsika vill jag säga begränsa ej med människor
många tänker på människorna ja men djuren då som drabbats nu i Japan?
tänk på dem med
skicka din kärlek från ditt hjärt chackra ut till månen så skickar hon den vidare
har ni önskningar för er själva eller andra passa på att skicka iväg dem med
våga be om saker för er själva med
ta hand om er
låt ej månen göra er mångalen ;) hihi

kärlek ljus kramar
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON