tisdag 15 mars 2011

Magiska natt



magiska timme är slagen
man lyssnar till andetagen i nattens timma
då alla sova och försvinna ett slag i nattens andetag
för ett tag är det tyst och allt bara försvinner bort ett slag
då man drömma om andra världar om andra små väsen mitt i nattens timmar slagna
då alla små vackra väsen knappt hörbara håller sig vakna i nattens timma slagen
man hör endast andetag i nattens timma slagen
i denna magiska natt sov så gott min skatt
sov så gott snart du vackra magiska väsen som hållit mig i natt sällskap då andra slumrar och sover och drömmer så sött du och jag vakna ännu är men snart ska vi oxå hitta till drömmarnas värld som väntar
men sov nu gott mina vänner där
även dem jag håller så kär
skrivet av Selene

kärlek
och kramar Selene Mångudinnan som skriver om natten för natten är min käre vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON