onsdag 23 mars 2011

Får be om ursäkt



bara av den enkla anledningen jag inte skriver så ofta jag känner jag gjort innan,skulle vilja men orken finnes inte här med mig idag han tog semester ;)
jag håller på en en inre resa process skulle man kunna kalla det för
jag vet ej alls hur det kommer gå om det kommer gå ens men det märks väl
tiden visar sig alltid som det heter

så jag ber om ursäkt jag ej har så mycket att skriva om alltid spec nu
jag hoppas ni finner min blogg intressant ändå och att ni tittar in här lite då coh då ska lova att skriva här när jag finner ro till det

denna processen jag genomgår nu är intressant och tung det krävs en del jobbande på det men jag tror det är någon mening har fått klar tecken ska ej vänta längre vet ej hur jag ska få ihop alla bitar heller?
det visar si väl det med
får ledtrådar av vänner och andevärlden om hur men jag vet ej om jag borde men det är ju min dröm

varför det ska vara så svårt livet det är en gåta i sig!

så ber om ursäkt om det ej händer så mycket i min blogg
men jag skriver då jag kan

Blåser månljus och massa kärlek er väg pussar i floder
och hoppas ni kan förlåta mig för jag kommer skriva mindre och sällan här i framtiden?

Selene Mångudinnan eder

1 kommentar:

  1. Förstår dig helt och fullt och du behöver inte be om förlåtelse....Din inre resa är viktig och måste få företräde...Jag har själv egentligen inte heller tid att blogga eller vara på Internet alls egentligen...måste bli bättre på att prioritera mig själv och min utveckling.
    Ta hand om dig tills vi hörs igen!
    Kramen!

    SvaraRadera

CURRENT MOON