söndag 27 mars 2011

skulle någon sakna míg?



om jag ej skriver blogg mer?

jag tog ett farväl i förra inlägget
men jag funderar på om en ny blogg ska skapas ska ta hjälp av folk att skapa en egen sida kanske
vet ej det märks

men igår fick jag besök mitt i natten
av the crone
hon ståd i mitt sovrum det var så mäktigt
går ej beskivas
hon gav mig ett tecken
jag väntat på länge ett slags punkt i livet
man kommit till det säga ju livet förändras efter varje 7år jag är mitt i ett sådant 7år så det är ej jämt år mig men det känns som det är dags med så många förändringar jag trodde jag såg och kände i syne
mitt hjärta bankade då hon förmedlade saker

såg oxå en vän som jag ej har kvar som vän sen några månader tillbaka du är saknad
13månar är det på ett år fick jag en påminelse om att dessa månar skulle jag ju växa som person
under dessa månader under detta år växer jag väldigt mycket det är så konstigt
det känns som mitt år på nåt vis men så mångas år
att få vara med om något andra valt för en så mycket hemligheter planer dem har för en är en ära för mig rent sagt
jag fick ett tecken jag väntat på så länge
idag så slog mina misstankar in på det jag känt
kanske var det min tur nu
jag kände igen alla små tecken men det var så länge sen jag kände så här i hela kroppen
febrig mm vad händer?

jag är redo för det nya en ny blogg och förändringar eller förbättringar
allt känns bra idag saker som bestämts

gruppen känns stark och jag är glad jag leder den nu med
och att jag får hjälp och stöd med
från hela gruppen men även så många mer som jag är så nära
vem känner mig bättre än en syster just
tur jag har sådana i mitt liv

frågan är skulle min blogg vara saknad om jag slutar blogga helt eller kanske för ett slag?

vad säger ni där ute varför följer ni min blogg?
vill gärna höra från er
vill veta om jag ger er något eller ja höra från er det våre trevligt

tills vidare
dröm sött våga drömma
nu lämnar jag bloggen sovande att slag
tills vi ses igen det märks vad som händer
och framför allt våga tro
tro allt är möjligt tro på dem ni är
tro på det ni ej ser men känner av tro bara.

lighted blessings and moonlight this peacefull night
selene mångudinnan

1 kommentar:

  1. Jag skulle sakna din blogg, min nya vän. Jag har flyttat hela min blogg en gång, det var en skön nystart... men din blog här är så fin :) Jag flyttade för att hemsidan krånglade då och då...


    Något helt annat, såg att du blivit medlem på sweorca, den hemsidan har ingen medlems sida, men det går utmärkt att vara medlem, men du kanske hellre vill vara medlem på korpvingen, för där finns medlemssida... och den handlar ju mer om magi än valar ;) http://korpvingen.webs.com/

    Magiska kramar!!

    SvaraRadera

CURRENT MOON