onsdag 23 mars 2011

Fjärilar i magen



för våren är här och jag känner mig nykär ungefär inte riktigt där än men jo jag känner så ändå ;)
ser snö än men även trist gräs tittar fram
det har inte blåst så länge idag som det gjorde igår skönt det
för jag trodde vårt hem skulle flyga sin kos ibland känns som min gud vid min sida hjälper mig jobbar med mig lika hårt

jag duschade idag mediterade samtidigt att det trötta ur min kropp rann av med vattnet ner i brunnen ner till moder jord igen så den energin kan användas av henne tänkte jag
så visst var det magiskt att rena mig själv på såvis

klippa av lite band bad ärke ängeln michael om hjälp
så jag känner jag kan börja om hitta nytt liksom nytt som kommer då gammalt försvinner från mig så är ju livet det gamla som försvinner från en så kommer nytt igen på plats
nytt som ersätter det gamla så är det på alla plan nu i mitt liv

jag längtar efter den sista förändringen i min vardag
den här flytten en ny början
jag kommer nog skriva om detta så länge det slår in men dem säger det är ej dags än
först ska jag lära mig flyga vad det nu betyder?
flyga på mina egna vingar kanske

jag vet ej alltid vem som viskar råd till mig på min väg men jag tar emot det som kommer för det känns hetl rätt du är på rätt väg du ska göra det här du klarar det får man höra hjälp jag är nog lite tokig i allafall

tänker så här om
personer som kommer med och går
nya vänner likaså
alla ha en plats i mitt hjärta
tror att varje person som kommer och går i ens liv lämnar avtryck större eller mindre spår att dem varit i ens liv
och jag vill minnas alla personer med kärlek
och jag hoppas dem kan oxå minnas mig så
jag ogillar ingen
som kommit och gått i mitt liv det är en mening med allt ibland så hittar man tillbaka till varandra med
ni som varit i mitt liv önskar er en vacker väg att gå på kanske våra vägar korsas nång fram över tiden visar vägen så väl mött någonstanns i mitten av världen vänner

jo jag måste säga jag är kär ny kär i livet
livet efter detta i alltet
och framför allt i min anamcara våra djur vårt liv
underbart
tror ostara gav även mig en kärleks knuff fnissar att känna vårkäsnlor igen herre jisses känner mig som en tonåring igen ungefär
min gamla kropp känner sig föryngrad på något sett

är glad jag och en vän träffades nyligen och trollade lite ja man kan nog kallat för det
kanske är det det som nu händer och slår in kanske är det mina lnskningar till den vackra månen vi hade?
jag vet en sak jag har fjärilar i magen


kärleksfulla magiska kramar
måneljus och magisk brus med fjärilar i magen känsla till er med
Selene Mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON