torsdag 3 mars 2011

Tack alla som läser och för ni orkar plöja er igenom

mina ord och långa som korta inlägg ofast skriver jag om natten det jag känner
som sagt jag tror inte jag är någon
folk kanske tror jag vill bestämma som i min grupp
nej jag skapade ju gruppen för sammahållning gemenskap
då jag sett andra grupper har admins som inte gör sitt jobb dvs håller koll på vad folk slänger ur sig så ligger ju ansvaret i min grupp så det ej kan ske menar INTe det ska det.

kul ni som vill gå med men kanske har jag tagit vatten över huvudet där med
jag känner inte för att göra någon till med admin för det blir väl tjafs om det med så då gör jag ej det
menar inte det är tjafs nu men jag är så gammal för sånt här man skapar en grupp så är det jag som får ta smällen för allt
jag vet ej om jag vill vara med om nåt sånt
sen om något händer och jag ej hinner se det så ligger felet hos mig så vad göra ska man lägga ner en grupp för jag kan ej ge mer än jag ger?

och kan ej heller sitta och förklara mig var femte minut när någon ej fröstår hurjag menar vilket jag fått göra hela mitt liv förjävligt rent ut sagt att jag ej ens kan skriva rätt stava rätt tänker ej på punkterna så ingen hänger med skrattar
jag är ett ufo så nu vet ni det
jag flyger i det blå vill så mycket vill så gott till alla
stort hjärta liten hjärna som nalle puh kanske
covern ja inget covern utan grupp ja både oxh ord som ord ta ej åt er av det så bokstavligt

jag jobbar självständigt på min wicca väg
har gjort det i många år
,jag vill gärna träffa vänner och fira dem ihop med och gör så med
men firar själv ofta anser man kan lära sig någt av andra och det är kul med
så varför ej ha en grupp där folk känner gemenskap kanske som ett covern som en grupp som grö saker ihop men varför sig för dem som ej vill vara ensamma för dem som vill ha någon
vill ha råd tips
göra saker med andra tom en dag kanske ses

olika åldrar olika kön välkomna in
om ni kan med ufot vs? :D asg
om man har kul men inte vill göra något med andra så behlöver man ej det har då ej sagt något sånt

vissa skriver inget jag slänger inte ut dem men man undrar varför dem inte skriver det finns en orsak och det är bara trevligt så många som möjligt skriver i min grupp

som ksapades för att bli en bra grupp som håller måtten som lyssnar på varje person och råder alla att synas och ta plats.

så frågan är ska jag efter en månad ge upp för jag ej får sätta egna regler som jag måste ha som inte alls är konstigare än på andra sidor som är vettiga som har relger dem som ej har det ingen som griper in nej det är ej ok

jag såg andra som med vart lessena inte kom in i andra sidor för alla håller varandra så hårt om ryggen för dem är bara rädda för dem som är anvodlundare igentlöigen i grund och botten
dåligt
dem tom vill folk ska gå med men inte igentligen

om ni vill vara med i gruppen min
så leta upp mig på facebook

Selene Moongoddess
lägg till mig
länka till er blogg skriv komentarer här
skriv något mail till mig där jag får veta lite mer om er
det är det enda jag kräver
menar när man går med i facebook får man ju skriva in massa information
jag vill bara ha en blogg adress någon ålder på medlemmen och lite vem hon/han är
och så ser det ut

så hoppas jag få lära känna er och att vi ska ha trevligt ihop göra saker på avstånd ihop tiden har inga gränser eller tom träffas inget måste
andra bloggar fixar träffar så kan gruppen med ha en träff nång vem vet detta är så tidigt ännu oxh säga vart vi har vår grupp senare
tiden visar sig
som sagt om jag föreslår en tid att meditera på alla har ett val om dem ej kan så får vi hitta andra tider
men för gemensakpen tyckte jag det var en kul fin sak att göra då vet man
nu sitter dess personer och gör detta
en tanke flummande ur ett ufos liv kanske ska starta en blogg som heter så
om dem ej vill så behöver man ej meditera förslag har ingen dött av
som gruppens skapare så tog jag an det med efter en månad borde kanske väntat 6månader så men nu gjorde jag ej det för jag tyckte det kändes bra för gruppen gemsnakapens skull och lära känan varandra

sen kanske man vill vara hemlig så får man det med i gruppen jag har ej ens sett foton på alla
men lite koll måste man ha

så nu skriver jag ej mer om detta

KÄRLEK i överflöd

och tack ni som tror på mig dvs läser och är intresserade av mina inlägg

vänligen ufot

2 kommentarer:

  1. Hej Selene,
    Jag blev så klart inspirerad av Lilithas tips om din FB-grupp. Jag hoppas att du kan tänka dig ytterligare en medlem? ;) Jag har skickat en vänförfrågan på FB men ville skicka ett meddelande här också.

    Var Välsignad!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du för jag fick tillträde till gruppen, ska bli väldigt kul och intressant. Underbart initiativ du tagit...:)
    Ta hand om dig där uppe i det blå, kanske vi flyger på varandra en dag...;)
    Kram!

    SvaraRadera

CURRENT MOON