måndag 10 januari 2011

En helt vanlig vardag


en helt vanlig vardag
har detta varit
de har inte hänt så mycket
om jag ska vara ärlig

men jag vet att de vänder
jag undrar när de händer?

Fick idag en ide då jag och min anamcara var iväg ett slag
då de kännts de senaste man tappat andan av livet självt
kom ut ett tag slogs mot mina rädslor för en stund
den iden jag fann gav mig en lösning som inte kunde kännas sann
den skulle färndra mitt liv till de bätre lite grann eller mycket
jag hoppas den iden kan bli verklighet snart
man kan säga jag och min anamcara snubblade över en grej
så vi hittade en sak jag/vi vill så gärna ska bli vår/min
då om de sker så kan de förändra allt i mitt liv som den ser ut just nu
bara till de bättre
längtan är stor drömmarna man har äro stora

alla har vi små svackor
alla mår vi dåligt ibland
men ibland behöver man något regelbundet en förändring
kanske är de en rädsla som håller oss tillbaka
därför kommer de chanser som skulle göra oss gott men vi är så rädda
rädda att testa på för de nya okända

fick kritik ang hur jag skriver
svarar så här på de
att jag skriver utan punkter
de är för mig en frihet
en frihet att skriva utan gränser
varje rad där efter borde vara en punkt efter
men jag vill skriva så här för de känns bra
så de kanske gav dig då ett svar


oxå för jag har jätte stora problem att skriva
då jag verkar ha lite ordblindhet eller något
att skriva rätt är inte lätt
får sudda och skriva om

de är ingen fara du gav mig kritik men detta är de svar jag kan ge på de

sen om ej folk läser
ja de gör mig inget de som hittar hit
de läser och de lär sig kanske något oxå
hoppas jag
av lilla mig

mångrus och sus från mig

1 kommentar:

CURRENT MOON