torsdag 13 januari 2011

Lite om mig



kortet är på mig som en väldigt liten flicka med blont hår ängla lockar
gjorde om kortet lite granna tyckte om de den visar ej mina lockar men de är jag

lite om mig
är mångsysslare
jobbar hemma hemmafru skulle man kunna säga

även allt i allo

varför jag är hemlig av mig
kan vara för
jag vill se hur många som bryr sig
om vem man är eller inte
ålder kön
ja jag är kvinna
ålder jag är i min perfekta ålder lagom gammal men oxå lagom ung ;)
jag tycker de ej handlar om vem man är utan vad man gjort och gör
har gjort under sitt liv sin livsväg de är de livet handlar om inget annat
hur mycket vi lär oss
kan lära oss av andra
vi är här på lika vilkor så tror jag

bott i sverige hela mitt liv
men har släkt utomlands och lite varstanns i sverige

har häxor i familjen/släkten
även de som har gåvan att se känna höra andar

har andehjälpare änglar små tomtar och annat i mitt hus i mitt liv

jag tror på inget men allt

tror på människan
änglar
andar spöken
tror på massa andra ej skulle erkänna kanske de tror på med ;)

är en glad
men små tokig person
positiv alltid
inspirerande hoppas jag
men ibland lite trött och sur ;)

Kan uppfattas som jag vet allt men jag vet ej allt jag är här som alla andra för att lära mig
visst jag är en gammal själ de är ett jag vet med säkerhet min känsla säger mig detta

nu måste jag säga godnatt på er

sov gott mer kommer
hoppas jag får mer läsare
mer följare
med

kärlek och massa kramar till er som hittat hit <3 <3 <3

mångudinnan

2 kommentarer:

  1. hej!
    hittade hit via Wiccankraft.
    Visst får man vara hemlig :-)
    det är ju inte att alla vet vem man är som gör en blogg värd att läsa.
    Återkommer gärna :-)
    MVH
    Frogprincess

    SvaraRadera
  2. du skriver helt underbart, man vill bara läsa mer. ha en härlig kväll <3

    SvaraRadera

CURRENT MOON