söndag 2 januari 2011

mitt första inlägg




ville bara välkomna er till min blogg.

Här kommer jag skriva om ja de märks.

jag är en mångudinna
all konstnär
häxa
natur barn

jag är så mycket mer men de får räcka med min beskrivning
de är oväsentligt och vill ej sätta namn på vad jag är de är inte de viktigaste att visa vad man kan och vem man är och när jag vet jag är mer än så svårt att föklara på ett inlägg utan de märks vem jag är med tiden i mina inlägg antar jag.
de handlar om vad man gör och har gjort i livet men alla är vi ju här på lika vilkor
för att lära oss!
men för att ge er ett hum om vem jag är måste jag nog göra så skriva lite om vem jag är så ni vet vad mina blogg inlägg kan handla om.
oxå för att stilla er nyfikenhet.

jag skriver ej mitt namn utan kärt barn har många namn
som de heter så fint.
Selene
Luna
eller varför ej
Diana
kanske mångudinnan
de räcker som min blogg får heta.

hoppas jag får några följeslagare därute som finner att min blogg är värd att läsa men som sagt de märks vad som kommer skrivas här.

välkomna in i mitt magiska liv
mystical gretings
moongodess

2 kommentarer:

  1. Otroligt vacker blogg du gjort. Självklart så följer vi varandra. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med Lilitha,
    En underbar blogg med mycket kloka tankar , intressant att ta del av dina tankar , dina ord och dina erfarenheter.

    Blessed Be // Starchild

    SvaraRadera

CURRENT MOON