lördag 15 januari 2011

kontackta mig




min mail: selenemoongoddess@live.se
har msn oxå
läser min mail då och då ska försöka det
men vill gärna ha komentarer här med trevligt de med

har även facebook

om en del känner igen mig på fotot
vilken överraskning
kanske?
men de förblir din och min hemlighet detta ;)

ska försöka göra om ändringar på min blogg om jag kan de märks
ha kontackt info mail kanske ett foto på mig med


får se om min smarta anamcara kan ge mig råd där tihihi känner mig nykär idag föresten
ni vet den härliga känslan man får då man ser på den personen då vet man man vill vara med den förevigt så känner jag då jag ser i den mannens ögon underbart
är jätte glad idag

mår bra
helg
ja de kan ej bli bättre

fast vissa kanske jobbar så kanske de kan ta sig tiden till att njuta av helgens magi

det ska jag göra då jag gör både och

moonlight
mångudinnan selene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON