tisdag 4 januari 2011

Har ni sett himlens vackra skapelser och under det senaste?


Denna vackra Luna vi hade i dec 2010 så underbart att se så stor som en vacker magisk ost!

Sen blodröda Diana som var till solstice!

Sen Selene her self alla andra månader.

vi har fått se meteroit regn.

vi har fått se en svart sol solstice.

magiska under
fantastiskt magiskt eller vad tycker ni?

Brukar ni gå ut för att se dessa underverk?
Brukar ni göra speciell magi under dessa tider?
vad?

Månvatten
Solvatten har man ju gjort
Laddat sina smycken med månens magiska krafter med
Hämtat kraft och inspiration oxå av dem Setra o Luna dagens och nattens gudinnor.

Natten är verkligen min vän
jag älskar och avgudar nattens tyshet tomhet stilla brus som hörs från hus till hus
vilken underbart ljus och sus


medans solen dagen ger mig kraft och hopp igen de kommer ljusare tider de kommer
härligt underbart livet går runt och att få vara någonstansn i mitten av detta är ljuvligt
som de är meningen

Härliga tisdags kväll är kommen mörkrets timmar slagna och nu är de tagna jag äger denna kvällen
så ska man tänka och visulera

Jag bestämmer mina regler
vad händer hos er denna magiska tisdags kväll?

hos mig blir de ta tag i förvaringen till mina magiska verktyg och liknande har ingen ordning på något.

kanske sitta en stund med min anamcara njuta av kvällens tyshet och magi efter man fixat allt klart för lugnaste timmarna

mysiga kramar från mig mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON