fredag 7 januari 2011

En magisk tid är kommen samtidigt sker de hemskheter

så kändes de när jag gick in i detta året
magisk tid är kommen
tid att ändras tid att förändras
underbart är de att få leva
bara vara i nuet många glömmer så lätt bort detta med nuet
men de här med magi många tror de ej finns med oss alltid om man ej gör ritauler eller ägnar gudinnan guden tiden
firar högtiden
så fel den finns ju hela tiden
så låt denna flöde av magiska tiden
komma in i era liv de är ju på tiden


magiska under blixtrar och dunder
härliga stunder
vilket under


känner ni dessa starka energier som är kvar än trots de gått ett tag på de nya året
flödet av bra energi

hesmkheter sker jämt men de senaste har fått mig att vakna till

och samtidigt blir jag orolig av de som sker världen över
fåglar dör
fiskar dör
i massor överallt
vart är världen på väg

är de tiden för förändring nu
att något måste dö för att annat ska få plats då djuren börjar då
de är då vi ska vara oroliga
min magkänsla är inte bra över detta
min oro är hög
samtidigt är jag lugn jag vet vad som väntar oss
vi ska ej vara rädda
bara för människan
som skapar obalans
i naturen moder jord hon gråter
vi borde skapa ordning och reda
så hon gråter av en annan anledning av lycka

den magiska tiden är inne för förändringar kanske är de oss de hänger på
kanske vi kan ändra de som är dåligt
om vi börjar nu
tänker på vad vi verkligen behöver vad vi verkligen inte behöver

läs gärna mina andra inlägg
komentera gärna
säg vad ni tycker om mina tankar


jag började ett nytt liv i årets början och känner detta är en början
trots oro i magen
så kommer jag kämpa vidare med mitt och hoppas nå ut
vi måste förändras nu för världens skull natruens för djurens barnens vår skull
om djur dör så dör vi likaså en dag
alla ska vi den vägen vandra men
den magiska tidens flöde som är här måste vi tro på
vi måste vakna vi måste våga
agera vi måste tillsammans göra något
matrilismen folk som tar av jorden
är för hög vi betalar ett högt pris
när våra djur själar börjar lämna oss


fick en varning av älvornas värld för några år sen
de varnade vi måste ändras
annars dör dem och djuren de vi skördar allt dör om djuren och älvorna dör
jag tror på älvor
fick se deras fantastiska värld är rädd att de snart är försent för dem
för oss med
de gör att mitt hjärta brister att se denna planeten gå under sakta men säkert

de gör mig orolig


ljustankar till dem som behöver dem
kärlek och styrka till alla som behöver dem
de är dem som mina tankar går till nu i denna krisens stund
då vi får se fåglar falla fiskar drunkna
låt inte detta få oss att stanna
utan fortsätta förändra världen till de bättre för alla
tillsammans klara man allt är ni med på att förändras och förändra världen till ett bättre imorgon?

vad kan man göra?

skriv till mig berätta vad ni tänker på

vänligen mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON