fredag 28 januari 2011

Har som sagt en sida på facebook

ikväll startade jag en grupp där med
till oss alla som delar samma tankar och intressen
wiccans häxor och annat folkslag som känner sig manade och att dem vill gärna vara med är välkomna dit

där ska vi lära oss av varandra dela med oss av ideer funderingar vi kan ha
kanske sätta upp dagar som vi mediterar på samtidigt var vi än är i Sverige
eller tom gör ritualer ihop på avstånd
även om man kanske är en som jobbar helst själv så kan gemenskapen få en att känna man inte är så ensam och man har någon att vända sig till

så vad tycker ni?
ni hänger väl med där?! ;)

godnatt sov så gott hoppas vi hörs vidare och att jag får chansen ha med er i min grupp
först måste ni lägga till mig som vän

selenemoongoddess@live.se

sen så hoppas jag att vi alla kan respektera varandras bakgrunder och olikheter
vi dömmer ingen
vi är alla där för att ha skoj o lära oss av varandra
och för att hitta nya vänner kanske
det låter väl bra?

månljus och brus

selene mångudinnan

1 kommentar:

  1. Ja, tillsammans så erövrar vi solen, månen och stjärnorna...hela universum... Kraaaaaam

    SvaraRadera

CURRENT MOON