tisdag 18 januari 2011

Får en sån energi kick



av vackra Luna som snart är full inte riktigt 100% ännu

Igår fick jag utbildning minnsan
de känns bra var vaken hela natten någon mening med de med
orkade jag de?
ja jag är ingen ungdom men jag gjorde detta för jag ville testa på
om jag kunde och vad natten hade i bredskap till mig
och obay att jag fick vara med om saker lära mig saker med
ångrar inte jag var vaken
har tom varit piggare idag än någonsin
kan de ha med min chachra balansering jag gjorde i natt att göra med?
vill gärna tro så

dock ska jag snart dra mig till drömarnasvärld om några timmar
eller böckernas de får man se vilket som lockar mest

Fick sån inspiration inatt att bara vara vaken komma på nya ideer saker jag ska ta tag i inspirerande krafter som rör sig nu och energier
jag får massa kraft nu efter att ha varit lite nere och i mitt svarta hål
känns som något händer

ny kär idag i min anamcara då han överaskade mig jag vart så förvånad över detta men glad blir så glad i hela mitt hjärta jag har en sån vacker älvprins i mitt liv
han är min gud och jag hans gudinna
vi är verkligen passande för varandra

ibland blir jag rädd att allt försvinna ska
jag höll på att förlora min älskling en gång i en sjukdom svår
de höll på att kosta både han livet och vårt förhållande
nu är allt för bra så ja jag är rädd
när fröken fortuna vänder turen igen
men jag kan ej oroa mig
för den är här turen har vänt de är min tur nu

ta hand om er och varandra
livet är alldeles för dyrbart att bara slänga iväg
eller köra i flera hundra km i timmen osäkert leva snabbt
man ska ta hand om sekunderna minuterna timmarna dagarna veckorna månaderna åren
ni har med dem ni håller av
vänner djur kära familj era kärlekar

fick en natt besök av en god vän jag ej träffat på länge
han kom och gick lika fort
men han påminde om att jag ej fick ta farväl men nu fick jag detta
tack min gamle vän för ditt besök hoppas vi ses igen käre gamle vän


kärlek
månljus
från lilla mig
mångudinnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON