söndag 30 januari 2011

Tack för er tid och komentarer dem värmer



i mitt hjärta

ska ej bli långvarig

tittade mest in skrivit lite i gruppen jag har på facebook
hoppas få fler vänner där och folk som verkligen är intresserade av att lära känna likasinnade nya vänner med samm intressen
så tveka ej lägg till mig som er vän
och jag lägger till er i gruppen jag skapat om intresse finnes

dem som ej skriver en presentation där måste jag dessvärre se som dem inte är intresserade och då får dem ej vara med i gruppen.
men det bästa är man kan vara så anonym eller berätta allt om en så mycket man vill
men jag vill veta vem ni är innan jag lägger till er i gruppen.
bara jag vet vem ni är lär känna er vid sidan av är ni välkomna till min grupp jag skapat

Ha en underbar kväll
vänner och även dem jag ej känner
men kanske lär känna ;)

Er Selene månguinna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CURRENT MOON